~~~
Welkom op mijn blog, Leuk dat je er bent! Ik ben dol op wonen in verschillende stijlen, waaronder de Scandinavische, de Engelse maar ook de Franse leefstijl. Ons huisje is dan ook mijn eigen prive paradijs waar ik kan verblijven in een magische omgeving met versleten, wonderbaarlijk mooie dingen en ideeën die mij inspireren.

~~~
Welcome to my blog, I'm glad you're here! I like living in different styles, including Scandinavian, English but also the French lifestyle. Our cottage is my own private paradise where I can stay in a magical environment with worn, wonderfully beautiful things and ideas that inspire me.

woensdag 3 maart 2010

Pasen in een Windlicht

Goedemiddag,
Het is lekker weer buiten, het zonnetje schijnt....
Er begint van alles te kriebelen.
Ja..Ook mijn handjes beginnen zin te krijgen om eens flink huis te houden in de tuin!
Morgen heb ik met mijn moeder afgesproken om even naar Intratuin te gaan.
Ik kreeg kortingsbonnen in de brievenbus... dus we moeten even wat bloembollen en misschien wat leuke decoraties voor buiten aanschaffen.
Ow jongens... ik heb nog zoveel plannen voor de tuin... maar of ik het allemaal ga redden weet ik niet??

Ondertussen ben ik bezig geweest met het decoreren van windlichtjes.
Kijk je mee?



Zijn ze niet leuk? Ik weet alleen nog niet waar ik ze neer ga zetten...wilde ze buiten neerzetten, maar ben bang dat of het kapot gaat (met de lichte vorst nog) of dat het omwaaid...Wat denken jullie?

Owjah en voor ik het vergeet...Wat zijn goeie plantjes/bloemen om je tuin wel fleurig te houden maar die niet nodig zijn om grondig onderhoud aan te hebben? Tips iemand? En weet iemand misschien waar ik die houten kisten een beetje goedkoop kan aankomen? Wil ze namelijk dolgraag hier aan de muur hangen om bloempotten en decoratie's in te zetten!!

Ook heb ik er weer een favoriete woonwinkel bij. En nog wel in mijn eigen woonplaats!!
En ik weet zeker als je daar binnen loopt, daar kijk je echt je ogen uit, van modern tot landleven, van duur tot goedkoop. Je kan er echt van alles halen.
De woonwinkel heet [WoonOutlet] Living For All 


Ik wens jullie een hele fijne dag vandaag!

Klik hier voor meer gratis...

12 opmerkingen:

  1. Ik was vanmorgen ook bij Intratuin...was ik toch mijn bonnen vergeten ha ha! Niet handig hè? Je hebt mooie paasdecoraties gemaakt, ik wil er zo ook nog even mee aan de gang, maar ik moet eerst even wat materiaal verzamelen!

    Veel plezier morgen...! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lieve windlichtjes heb je gemaakt. Ik zou ze mooi binnen houden. Je weet het maar nooit met dit weer...
    Viooltjes zijn altijd vrolijk en staan lang. Lavendel is ook altijd goed, maar dat duurt nog even voor ze bloeien.
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  3. mooi hoor. ik zou ze niet buiten zetten. is nog te koud snachts denk ik
    geniet er maar lakker binnne van
    gr hannie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een gezellige windlichtjes. Mooi voor op tafel toch? Dan kun je er op en top van genieten.........
    Nou je bent nog heel wat van plan zie ik..... je hebt zeker de voorjaarskriebels;0))
    Fijne avond

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke windlichtjes patricia.....enne goedkope kistjes ...bij ons !! hahahhahah!!

    Veel plezier morgen .........groetjes fijne avond Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat heb je het weer gezellig gemaakt Patries!
    Ik geniet altijd van jouw creatieve uitspattingen en helemaal leuk dat je zelf zo enthousiast bent.
    Ik zou ze binnen houden zonde als ze bevriezen, en viooltjes kan je nu al buiten zetten of in een leuke hanging basket.
    Ook primulatje's zijn dankbare bloeiers en...in veel vrolijke kleurtjes ook niet zo duur.
    Misschien eens naar de Kringloop voor je kistjes????
    Succes we krijgen vast wel te zien wanneer ze hangen???

    Live groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Hoi Patricia, wat heb je je blog mooi gepimpt, ziet er prachtig uit net als de mooie windlichten, wat een mooi paasstukje heb je daarvan gemaakt.
    Ik zou ook nog even wachten met buitenplanten, één nachtvorst en je kan weer nieuwe halen, maar als het beter weer wordt zijn Viooltjes dankbare plantjes.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mooie windlichten hoor, leuk gedaan. Zeker niet buiten zetten hoor!!!
    Violen met blauwe druifjes en hedera is zo'n mooie combi.
    Campanula ook heel dankbaar bloeit 2 keer.
    Succes hoor!!
    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  9. GORGEOUS DECOR!!! YOU'RE FULLY ON EASTER!!! I DO NEED TO DO SOME TOO!!!!
    HAPPY DAY PATRICIA,
    ROSA

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Beautiful blog, I love that nordic boyohboy garlic, the bulbs in the cups are very unique and very cool. Lisa

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een lieve windlichtjes Patricia. Ik zou ze nog niet buiten zetten hoor. Ik weet niet of je vaste planten bedoeld, maar lavendel, vrouwenmantel en ooievaarsbek zijn niet zo bewerkelijk. Heerlijk, even naar Intratuin! Leuk je reactie op mijn award, het antwoord staat er op hoor. Fijn weekend zovast, groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Patricia, I love your creativity! These are so spring-like, I hope it is actually LIKE spring there, soon. Have fun at intratuin, I can't wait to get into the garden either. Lidy

    BeantwoordenVerwijderen