~~~
Welkom op mijn blog, Leuk dat je er bent! Ik ben dol op wonen in verschillende stijlen, waaronder de Scandinavische, de Engelse maar ook de Franse leefstijl. Ons huisje is dan ook mijn eigen prive paradijs waar ik kan verblijven in een magische omgeving met versleten, wonderbaarlijk mooie dingen en ideeën die mij inspireren.

~~~
Welcome to my blog, I'm glad you're here! I like living in different styles, including Scandinavian, English but also the French lifestyle. Our cottage is my own private paradise where I can stay in a magical environment with worn, wonderfully beautiful things and ideas that inspire me.

zaterdag 20 maart 2010

Druk, Druk en nog eens Druk...

Beste Bezoekers van mijn Blog,

Druk, druk en nog eens druk...
Om te beginnen staan mijn dagen helemaal volgepland met het zoeken van een baan (daar komt ook nog bij dat ik vaak word uitgenodigd voor een gesprek, maar tot nu toe zonder goed resultaat!).
Mijn schoonmoeder heeft een huisje toegewezen gekregen dus we zijn al heel de week in het huis bezig om het behang eraf te krabben het aanslepen van de nieuwe meubels etc etc. En daar kwam deze week ook nog bij dat ik tijdens het behang krabben een stuk behang vol in mijn oog kreeg, waardoor ik een krasje op mijn hoornvlies opliep. Dus heb 3 dagen geen licht kunnen verdragen, met een dik oog rond gelopen en ook nog eens toebel en helemaal wazig beeld zodat ik geen zicht had aan 1 oog. Valt dat even tegen zeg. Zoals jullie merken had ik even geen tijd voor mijn beste blogbezoekers!
Ik wil ook mijn nieuwe blogbezoekers en volgers van harte welkom heten op mijn blog!
Ik heb wel een hele mooie boedha gekregen van mijn schoonmoeder, maar omdat het nu nog te donker is om te fotograveren hier binnen hebben jullie die nog tegoed!!

Klik hier voor meer gratis...

19 opmerkingen:

  1. Jeetje Patricia, hoop dat je niet teveel last hebt van je oog. Ik herken je verhaal over huis schoonmoeder zit in dezelfde situatie. Vandaag hopelijk even de laatste dag want heb het er wel even mee gehad.
    Wens je een fijn weekend, en geniet van je Boedha.
    Groetjes Madelon

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat vervelend van je oog, ik hoop dat dat snel weer helemaal over is! En je hebt inderdaad een drukke agenda...je kunt maar op één plek tegelijk zijn zeg ik altijd maar! Succes met het vinden van een baan!

    Fijn weekend! Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hoi Patricia, hopelijk gaat het snel weer beter met je oog. Ja soms komt er teveel op je pad en ontbreekt het je aan tijd. ik wens je succes met het vinden van een baan, misschien brengt de Boedha je geluk.
    Fijn weekend.
    Lieve groet, Mea

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Patricia,

    Wat vervelend van je oog zeg, ja daar kan je flink last van hebben.
    Hopelijk gaat het weer helemaal goed komen en hou je geen schade aan je oog.

    Veel succes met het vinden van een nieuwe baan.

    Groetjes Marion

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oj meid toch, dat is vervelend.
    Dat kan ook behoorlijk pijnlijk zijn.
    Hopelijk kun je het dachlicht nu een bettje verdragen, een beschadiging aan het oog hersteld zich ook meestal weer snel.
    Succes met het zoeken van een baantje, kan me goed voorstellen dat je het druk hebt maar hou vol, wie door zet wint.
    Goed weekend.
    Liee groeten Gerda

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Patricia, hier iemand die weet wat het is druk.....
    Vandaag even vrij want thuis moet er natuurlijk ook wat gedaan worden, en ze zijn de vloer aan het leggen bij mijn zoon dus loop alleen maar in de weg. Maar morgen gaan we weer de hele dag. De vriendin van mijn zoon kan helaas niets door rugproblemen, dus offer ik me maar op. Maar doe het met liefde hoor. En vervelend van je oog, gaat het nu weer wat beter?
    Succes met het zoeken van je baantje en een fijn weekend.

    groet Lia

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Succes en sterkte, een boedha brengt toch geluk? Dan gaat het vast allemaal goed komen. Ondanks alles een heel fijn weekend, groetjes Jolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Hee Patricia...ik miste je al meid !!

    Maar leuk dat je even wat van je laat horen............doe rustig aan ! werk is toch wel belangrijk niet dan ??

    Sterkte met je oog !! en een fijn weekend groetjes ria

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ondanks alle drukte wel aan jezelf denken meid. Vervelend dat je nog geen werk hebt. Het valt niet mee in deze tijd. Manlief zit hier ook bij huis, niks aan...Maar dat je op gesprek mag is wel positief. Van sommige bedrijven horen wij niet eens weer iets van.
    Sterkte met je oog..
    Fijn weekend,
    Groetjes Renny

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hoe is het nu met je oog? Je houdt er toch niets ernstigs aan over he? Ik hoop dat je inmiddels al wat weet wat betreft een baan dat zou leuk nieuws zijn maar ik vrees van niet anders had je het alwel geblogt!

    Sterkte en succes met de sollicitaties.

    Lieve groet,
    Annemiek

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Hoi Patricia

    Was even benieuwd hoe het met je gaat meisje??

    Lieve groetjes Ria

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hé Patricia,

    Hoe gaat het meis, ik mis je leuke berichtjes.

    Lieve groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Al even niets van je gehoord, alles goed? Groetjes

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ha Patricia
    druk druk druk ja kan ik me voorstellen want verhuizen is een megaklus
    Ik hoop dat het snel beter gaat met je oog ik kan erover meepraten!!
    ik wens je veel succes deze week en nog een paar rustige dagen ook!!
    groetjes Yolanda

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Patries waar ben je toch meis???????

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Hoi Patricia!

    We hebben al zolang niets meer van je gehoord! Alles goed met je?

    Hartelijke groet, Ingrid (Home & Lifestyle)

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hallo Patricia, ik zag bij verkeersbronnen jouw link. Bedacht dat ik je al heel lang niet meer heb bezocht, en dat klopt dus. Alles goed? Groetjes Anja

    BeantwoordenVerwijderen
  18. This article is interesting and useful. Thank you for sharing. And let me share an article about health that God willing will be very useful. Thank you :)

    Cara Mengobati Cacingan
    Obat Benjolan di Belakang Telinga
    Pengobatan Alternatif Penyakit Hepatitis
    Obat Tradisional Cedera Lutut/Keseleo Lutut

    BeantwoordenVerwijderen