~~~
Welkom op mijn blog, Leuk dat je er bent! Ik ben dol op wonen in verschillende stijlen, waaronder de Scandinavische, de Engelse maar ook de Franse leefstijl. Ons huisje is dan ook mijn eigen prive paradijs waar ik kan verblijven in een magische omgeving met versleten, wonderbaarlijk mooie dingen en ideeën die mij inspireren.

~~~
Welcome to my blog, I'm glad you're here! I like living in different styles, including Scandinavian, English but also the French lifestyle. Our cottage is my own private paradise where I can stay in a magical environment with worn, wonderfully beautiful things and ideas that inspire me.

zaterdag 23 januari 2010

Een lief klein cadeau

Goedemorgen,
Gister ben ik bij mijn schoonmoeder op bezoek geweest en na afloop moest ik nog even naar de action om wat enveloppen te halen.
Natuurlijk moest mijn schoonmoeder nog even verder neuzen en stuitte we op dit erg leuke waxinelichthoudertje.
Ze wilde eerst rode pakken, maar de witte vond ik veeeeel mooier...

Dus ik kreeg de witte!!
Ik heb hem meteen op mijn dienblaadje gezet

de hyacinten zijn al mooi aan het groeien.
Daarentegen in de vorige post had ik narcissen gekocht... ze zijn al helemaal aan het verwelken...
Mijn moeder had me verteld dat ik een druppeltje chloor in het water moest doen dat ze dan langer mooi bleven... Nah dat is dus echt niet zo... ik heb ze nog geen week!!


Bedankt weer voor het bezoeken van mijn blog!!
Liefs Patricia

5 opmerkingen:

  1. Het is inderdaad een hele leuke waxinelichthouder!! Ik ben er net geweest maar ik heb hem hier niet gezien!! Je dienblad staat er in ieder geval weer mooi bij!!

    Fijn weekend!

    Lieve groet, Ingrid

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Die is leuk zeg!!! Morgen gelijk maar eens even kijken! (Alhoewel ik eigenlijk al teveel spullen heb, hahaha! Maar vaak weet ik er nog wel een plekje voor te vinden hoor!) Staat erg mooi zo, je hebt gelijk dat je deze witte gedaan hebt, combineert makkelijker bij alles.
    Je dienblaadje is mooi opgemaakt zo!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hallo Patricia, dankjewel voor je lieve reactie op m'n blog! Je vroeg me waar je het boek kon kopen van JDL. Nog niet in de boekhandels weet ik voor zover maar als je op Bonjade klikt in m'n post kan Bonnie je verder helpen want hun zijn ook official dealer en hebben een hééééél leuk webwinkeltje! En wat een schatje dat "lichtje", erg leuk. Winterliefs van Cin x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Patricia,

    Dank voor je berichtje op mijn blog de krans hadden ze een tijdje geleden ik had het er bijgezet.
    Jammer dat je voor niks bent geweest maar je zal ongetwijfeld wel wat anders leuks hebben gekocht!
    Fijne dag verder,
    groetjes Fia

    BeantwoordenVerwijderen